Reklamacje i zwroty

Jakość obsługi jest dla KLAMKI-DRZWIOWE.PL wartością priorytetową, o którą dbamy od momentu złożenia zamówienia, poprzez jego realizację, a także po zakończeniu transakcji.

Aby dokonać zwrotu należy pobrać formularz ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ znajdujący się poniżej w formacie PDF, wypełnić go i przesłać na adres e-mail: biuro@klamki-drzwiowe.pl lub dołączyć do przesyłki z zwracanym towarem.


Przesyłkę należy przesłać na adres:

EVA GROUP Ewelina Matoga
Świerkowa 10
32-040 Rzeszotary
woj. małopolskie

Klient może korzystać z wybranej przez siebie formy i sposobu zwrotu, którego koszt ponosi. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem, nie odbieramy również paczek z paczkomatów.

W przypadku chęci zwrotu prosimy o zapoznanie się z informacjami zawartymi w Regulaminie (pkt. 9 i 10)